Hold fast mi hånd, la oss gå ut i natt..

Gårdagen var hemsk. Hade så hög feber att jag behövde hjälp med att gå på toaletten. Men efter väldigt mycket sömn och tabletter är det betydligt bättre idag. Det tackar vi för.

Därför tänkte jag äntligen sätta mig ner och göra iordning Garage DVDn. Som jag kanske nämnt tidigare spelade Majken och jag in hela konserten i Bergen. Jag spelade även in lite från Oslo och Trondheim men vet inte om jag ska ta med dem i slutet eller strunta i dem än.. Får se.

Bild tagen av Magnus Danielsen

Kommentarer
Postat av: Tone

Det må du gjøre! :) Har kjempelyst å se Garage DVd-en en gang, så si ifra når den er ferdig? :)

2009-05-13 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0