Bergendvd

Nu har jag äntligen gjort klart dvdn med Bergenkonserten. Det tog lite tid då jag hade problem att spara den. Fick göra om den från början 3 gånger och eftersom det tar ett tag orkar man inte direkt göra det direkt efter varandra. Men nu är den iaf klar. Frågan är hur vi ska göra så att så många kaizersfans som möjligt får möjlighet att se den? Hoppas att den går att bränna ut nu också.. Ibland har det krånglat sig då filmen varit för lång. Vi får kryssa finger och hoppas på att det går.

Nu ska jag sätta mig på altan med frukost och cigaretter och bara njuta. Eftersom jag är själv kommer jag självklart sätta på Kaizers på högsta volym också. Man måste passa på när folket är borta..

Kommentarer
Postat av: Majken

Så d la också märke till hur snorkåta programledarna där borta i ryssland var på varandra? ^^Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när hon hävde ur sig "André, i'll push your button after the show"



Kan du maila mig klippen från trondheim tror du? :) för min bergendvd har vart klar ett tag men tänkte slänga in trondheimsgrejset som en extramaterials grejj :)

2009-05-15 @ 22:43:44
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0