It´s time

Idag bestämde sig pappa för att sälja Jessicas och min bil. Han vill bara ha 20.000 av vinsten så Jessica och jag kommer att få dela på resten. Antingen kan vi köpa en ny bil var eller spendera pengarna på annat håll. Självklart kommer jag sätta in mycket utav pengarna på mitt Kaizerkonto och resten kommer sparas tills jag flyttar till Norge. Nu känns det som att jag inte behöver skippa någon konsert i sommar. Jag är överlycklig!

Nu är det exakt:
36 dagar kvar tills Våre demoner skivan släpps
45 dagar kvar till konserten i Bergen
48 dagar kvar till konserten i Trondheim

Kommentarer
Postat av: Else

bare 45dager?! YAY =D

2009-03-16 @ 05:11:05
URL: http://elsesolheim.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0