Swing din hammaaååå!

Midsommar blev riktigt blöt och lyckad. Först åkte jag till morföräldrarna på midsommarmiddag. Sill, potatis, jordgubbar och nubbar i massor. Klockan 5 kom Agnes hem till mig och vi satt på altanen och drack några kalla öl och pratade minnen och annat. Hon har ju varit i Tyskland och jobbat i ett år så vi hade mycket att ta igen.

Istället för att Martin och de kom till mig, åkte vi till dem. Och vi hade så underbart roligt!





Kvällen avslutades på ett chockerande men otroligt bra sätt. Måste konstatera att varje midsommar jämt blir lyckad. Iaf de senaste 4.a åren som jag minns;)

Kommentarer
Postat av: Majken

så jääkla brun du är ditt as!! :D

2009-06-22 @ 08:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0