Slutkörd gånger fenhundrasjuttioåtta!

Klockan 6 började min dag. Då skulle jag helt plötsligt skjutsa syster för pappa låg och kräktes. Och tro inte jag fick vila när jag kom hem. Då skulle mamma ha hjälp att fixa alla dekorationer. Sen ringer syster och säger att hon glömt fotopappret så jag får åka iväg med det.

Nu får jag sova en timme till iaf tänkte jag. Men nejdå! Då ringer Jessica och har glömt alkoholen hemma. Så det blev en sväng till. Sen var det dags för mig att städa mitt rum som jag inte hann igår och duscha. Nu har jag äntligen gjort klart allting och får pusta ut i två sekunder. Om ca 15 min kommer Tora och då ska vi åka o shoppa lite o sen åka till Carlsund och se Jessica springa ut. Sen blir de att följa henne i några timmar innan man får sätta sig ner igen.

Jag längtar till smörgåstårtan!!!! Och jag kan säga er att jag lär ta mig en rejäl sup när jag kommer hem. Haha! Till er som ska till Harrys ikväll: Vi ses i dimman! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0