Fiskedamm kan komma i många skepnader

Malin fyllde 20 igår så jag åkte på födelsedagskalas där det bjöds på grillspett, lekar och glass. Jag har nog inte skrattat så mycket sen Majken och jag var i Bergen. Sätta snoppen på snoppen var min favorit. Kanske på grund av att jag vann, haha!


Ja, det är en strumpa jag håller i. Tydligen tyckte Malin att jag skulle ha det eftersom jag ofta fryser om händerna. Konstigaste fiskedammen jag vart med om ;P

Vi åkte senare till Måndagsklubben och dansade natten lång. Dock fick en tjej dåndimpen och började slå mig i ryggen utan orsak. Har frukansvärt ont idag och klarar knappt av att stå längre än några minuter. Så sängen har varit min bästa vän idag. Konstigt att man inte ska få kunna vara ute och dansa och ha kul utan att någon ska förstöra det.

Kommentarer
Postat av: malin johansson

komiskt att hitta din blogg ute i den vida världen:P o desutom hittar ja mig där, ännu konstigare:p haha

saknar dig gumman:(

2010-04-25 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0