summary

Jag har:
Klippt och färgat håret.
Jobbat tills fingrarna blöder och ryggen gått av. 11 timmars pass är inget att skoja om.
Varit på inflyttningsfest hos syster och Daniel.
Varit ute och festat med Martin, Gustav och co.
Hjälpt pappa spackla och måla om mitt gamla rum.
Haft första lugna lördagen på evigheter.

Idag blir det förmodligen måndagsklubben.

Letar föresten efter frivillig att följa med till Liseberg. Skjuts är fixad av mina föräldrar. Du behöver bara betala åkpass, inträde och mat;) Let me know sooon. (Majken, du är förstproriterad om du har tid och lust;))


Kommentarer
Postat av: Majken

LÄTT! JAG ÄR SÅ JÄKLA PÅ ATT DET FINNS INTE!!!! bara det inte krockar med en konsert :-)

2009-07-14 @ 13:09:54
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

och förresten, det där håret vill jag se! du har en kamera så det finns inget att skylla på! give me pictures!! ;)

2009-07-14 @ 13:10:32
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0