Pizza stavas alltid med två z

Lovade Adde att uppdatera bloggen lite mer, so here we go. Igår jobbade jag mellan 8 och 16 och efter det bar det av till sysslingen som fyller 19 på söndag för lite kalas. Kebabpaj och jordgubbar bjöds det på + en och annan öl. Vid 19-tiden gick jag hem och gjorde mig iordning för att träffa Giggan och co men de dissade mig och åkte till Tjällmo. Haha!

Istället åkte jag först till hamnkrogen och satt med Adde, Felix och syster, sedan vidare till Brygget med Elin och till sist kom Giggan och co och då var det hallen som gällde. Blev även senare ett dopp i varamon, härligt!

Nu på "morgonen" känner jag att det blev en tequila för mycket och att jag behöver Pizza! Men eftersom utkörningsavgiften blev 35 kronor för att jag bara beställde en pizza, ändrade jag mig och beställde två:D Grrr.. så om någon vill smaka får de höra av sig. Lär svulla i ett par timmar iaf. hehe!




Kommentarer
Postat av: majken

Lagt undan vet jag att de har, men jag vet inte om det blir en gratisbiljett tyværr. Tyckte inte att jag riktigt var i læge om att fråga det dær jag stod :P

2009-07-26 @ 15:48:41
Postat av: majken

jag skrev ju det i samma mail där jag skrev att det var begränsat och bara såldes där - att de hadde lagt undan för att vi inte skulle ha åkt i onödan? :P

2009-07-27 @ 02:57:05
Postat av: Majken

vet du hur du gör med sovplats tronheim? och när du är ute på vaernes den 31a? har du fört över pengarna?

2009-07-29 @ 15:23:06
Postat av: therese

nej ska kolla med vaernes nu samt sovplats. har sovplats i steinkjer men inte fått tag i lena i trondheim så just nu ser det ut att bli Frank o co. Ska även föra över pengarna nu.. har tyvärr haft det väldigt stressigt och glömt bort den delen.

2009-07-29 @ 17:40:35
Postat av: Majken

Ja, men det gör ingenting :-) Ingen brådska, bara en påminnelse :-)



Jag tar tåget till Vaernes som går 15:10 från Trondheim eftersom jag inte är framme i Trondheim förrän vid 14:55. Bilen skall hämtas ut 16:00 men det kanske jag redan har sagt en miljon gånger? Haha.



Förresten.

Paradise Hotel Danmark hela nästa vecka då! Själv har jag uppdaterat mig de senaste 2 kvällarna. Igår hade dom "Könsbytarfest". Jag skrattade ihjäl mig. Det var bland det absolut roligaste jag sett!



Gotta love Gleager.

2009-07-29 @ 18:02:06
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

Va?! :-(

Ååååhhh :-(



Så du åker hem direkt efter Uskedalen då? :-(

2009-07-29 @ 18:17:39
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0