I Dieter Meyers navn..

..säger jag förlåt! Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen ett bra tag nu. Först var jag på turné i Norge i två veckor och hade allt som oftast inget bredband och sen jag kom hem har jag jobbat 10 timmarspass på Willys var och varannan dag. Och emellan det har jag hunnit med att hjälpa syster och Emelie att flytta, byta rum, hjälpa pappa spackla och måla om mitt gamla rum samt montera ihop nya möbler. De köpte verkligen allt nytt. Ny säng, byrå(som btw är den största jag sett!), TV, sängbord, tavlor och hyllor. Så det tog tid och kraft kan jag påstå.

Har även festat lite också så har inte alltför mycket krafter emellan allt detta. Brukar decka så fort jag lägger huvudet på kudden och sover så djupt att jag inte skulle vakna om så taket föll ihop över mig.

Måste även få säga en sista sak: Jag har så fruktansvärt ont i ryggen!!!!!!!!! Uffaligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0