Here, there and nowhere

Här kommer lite updates.
En dag var jag på inflyttningsfest hos Daniel och syster.



I fredags var jag med Giggan, Martin och co. Först hemma hos mig sen Sjövik och sist Hallen. Riktigt trevlig kväll.


Igår var vi hos Nillan och även det var riktigt trevligt. Dock blev både fredagen och lördagen sena kvällar. Kom hem 4 i fredags och halv 6 igår. Så är lite sliten i kroppen idag. Så det har varit mys i sängen, bakad potatis och jordgubbar på schemat idag. Perfekt söndag! :D


Det var en gång en ko som åt gräs för att du var sugen på snopp.
Haha! Bästa ever.

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Nei det så absolutt ikke min siste Kaizers-konsert ;)Skal sjekke ut youtubklippene dine når jeg kommer meg hjem og har litt raskere nett :P

2009-07-19 @ 22:22:48
URL: http://hellolinda.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0