Bergen - bästa platsen på jorden?

Bergen är nog den absolut underbaraste platsen jag varit på! Det är så otroligt vackert. Den här bilden tog jag vid halv tolv igårkväll.

Men innan det tog vi en tur till Garage och på vägen dit går vi igenom den här parken där Majken plötsligt säger "Här skulle jag kunna tänka mig att vara uteliggare".. Hahaha!

Sen satt vi som sagt på Garage i ett par timmar och drack öl och pratade om allt och inget. Det var en underbar känsla att vara tillbaka på stället där vi upplevde den sjukt bra konserten i april!

Jag bjuder på denna:P
Idag bestämde vi oss att åka upp och kolla på utsikten från floyenberget och det är något jag aldrig kommer ångra. Sån upplevelse! Sjukt vackert..




Sen satte vi oss och tog en öl där uppe och bara njöt.




Nu ska jag duscha och laga mat sen blir det en sväng till Garage ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0