Försmak på sommaren

Jag kom precis hem från korpen, där jag spenderat en halvtimme med att sola.. Gud vad jag längtar till sommaren och värmen, då man kan gå ner till stranden som ligger bara 10 minuter till fots härifrån och sola & bada hela dagarna. Mm..

Och för att få ännu mer abstinens till sommaren har jag nu satt på Majkens förtjusande dvd från förra årets konserter med kaizers. Btw Majken, vad använde du för program? Menyn är underbar.. Jag kunde inte göra någon direkt meny i Nero. Längtar ihjäl mig till sommarturnén!! Känns som det är tusen år tills vi får stå längst fram och skrika lungorna av oss..

Kommentarer
Postat av: Majken

Jag använde Nero! När du berättade att du använde nero så körde jag också på det eftersom min dator vägrade bränna skivan från movie maker.

Nero vision hette det, men sen har jag laddat ner den Kaizer-lika texten från någon font-sida.

Googla på "last words font" ifall du vill ha den till datorn :)

2009-01-10 @ 00:33:43
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0