Våre demoner-setlista

Jag utmanade mig själv, Majken och andra Kaizerfans att göra en Våre demoner-setlista inför den kommande turnén. Såhär blev mitt, Majkens och Kristinas resultat:


Tillsammans fick vi 16 låtar som vi gemensamt vill höra på den här turnén. De är dessa:

1. Medisin og psykiatri
2. Delikatessen
3. Djevelens orkester
4. De involverte
5. Den sjette sansen
6. Dekk bord
7. Våre demoner
8. Död manns tango
9. Hevnervals
10. Bris
11. Tokyo ice til Clementine
12. 170
13. Sorti
14. D-dagen
15. Dieter Meyers Inst.
16. Die polizei

Längtar ihjäl mig till den 20.e april och konsertdatumen nu!

Kommentarer
Postat av: Majken

Detta gjorde vi bra! otippat att alla hade die polizei som avslut haha ;)



Ja så jäkla gutt! :D Jag måste få tag på id. Letar ihjäl mig efter någon som likar lite smått och är äldre. Annars får jag försöka fixa falsklegg. Jag nöjer mig inte med en konsert! :)´

Hade vart så kul att fixa det så jag också kan gå på mono, för tror det är 22 på de resterande två men är inte riktigt säker. Skall ta tag i detta så fort som möjligt! :)

2009-02-19 @ 02:07:23
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0