Testing

Har varit en lustig dag, så kan lika gärna göra ett lustigt test..

lovar du att vara ärlig? Ja
du heter: Therese
smeknamn: Laino
låt just nu: Kaizers Orchestra - sorti
beroende av: Cigaretter, tanken på kärlek
favoritkaraktär i bok: Elmindreda i wheel of time
vem behöver du mest just nu? Just nu känner jag för att vara för mig själv faktiskt
vad tror folk om dig? Jag hoppas folk ser mig för den jag är
vad får du oftast komplimanger för? Min personlighet
vad säger du för att imponera på någon? Har ingen förutbestämd kommentar..
hur imponerar man på dig? Ha humor och bjud på dig själv
brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer allt som oftast
vad står det i ditt senast inkomna SMS och ifrån vem? Ring mig när du ser detta, du svarar ju inte! Från Tiba
vilken är din favoritmåltid? Det finns så otroligt mycket gott. Kan inte välja, men kan nämna att jag är svag för tonfisk;)
vart bor du? Motala
trivs du där? Ja jag ska inte klaga
Vart skulle du helst vilja bo? Har alltid velat bo i Göteborg och Oslo.. får nog bo några år på vardera stället.
festar du mycket? Det har blivit mycket på sista tiden. ovanligt mycket. Annars brukar jag vara ganska lugn på den fronten.
sprit, cider, vin eller öl? sprit, vin och öl.
brukar du bli för full? Nej
är du allergisk mot något? Nej
nästa mål i ditt liv? göra klart studierna, flytta till Oslo och träffa någon trevlig pojke.
hur svarar du i telefonen? Aa det är jag eller Therese
vem ringde du senast? Tiba
va sa du till den du senast pratade med i telefonen? Vi pratade länge och väl och det handlade om allt mellan himmel och jord.
antal timmar sömn inatt? 5
sov du ensam? nej
tycker du om din pappa? Ja, bäst!
brukar du komma i tid? Nej jag är sämst på tider
när mår du bra? När jag umgås med nära och kära
när blev du fotad senast? igår
hur känner du dig nu? Helt slut, både kroppsligt och själsligt
vanligaste färg på dina kläder? Det är en salig blandning
vad tycker du om fötter? Sålänge ingen trycker upp dem i ansiktet på mig så kräks jag inte iaf.
är du smart? Ja, men lat
är du aktiv i skolan? Studerar hemma
vad saknar du: mitt långa hår
hade du en bra kväll igår: Ja den var trevlig
favorit dryck på morgonen? nyponsoppa
när brukar du gå och lägga dig? På sistone har jag inte lagt mig förrns det dagas
är du blyg? Ibland
sysslar du med någon idrott? Nej, inte längre.. tråkigt nog. Spelade innebandy förr
vill du hellre ha mail eller brev? Trevligare och personligare med brev. Dock finns det väl inte alltför många skäl att skicka brev för nu längre?
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, jag tror på attraktion vid första ögonkastet
hur mycket krävs det för att du ska bli full? Varierar, men det krävs lite mer
har du spytt offentligt? Nej
vad skulle du göra om du vore en kille för en dag? Utforska
är du nöjd med ditt liv? Nej, inte fullt
om inte, vad vill du ändra på? Jag vill vara klar med studierna, flytta hemifrån, uppleva kärlek igen och vara mer nöjd med mig själv
kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Nej
är du bortskämd? En del skulle nog säga det.
vad gör du imorgon? Tar hand om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Majken

Nej men sno på bara! :D Ja det är samma med mig. Tycker om Gnoms lugna låtar! Dom är bäst. Som Trøst. Har gjort en video till den och håller på att lägga upp den nu :)

2009-02-09 @ 22:14:37
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0