Update från Bergen

Efter 16 timmar med tåg var jag äntligen framme i Bergen klockan 7 imorse. Dock var jag tvungen att på 30 minuter hitta till lägenheten där vi ska bo för att få nyckeln. Så jag irrade runt som ett stressat litet bi. Till slut hittade jag till lägenheten och får till min förskräckelse uppleva hur det känns att bära tung packning uppför 7 våningar!
Såhär fint bor vi!


Och kolla bara utsikten från balkongen!


Bilderna gör det inte rättvisa. Det är så vackert!

Majken och jag gick ner till centrum så fort vi skrivit ner vägbeskrivningar till de viktigaste ställena. Platekompaniet(för att köpa skivan och senare få den signerad), Systembolaget(då Majkens vin blev beslagtaget på flyget) och Garage(platsen för kvällens konsert)!


Nu har vi satt på skivan på högsta volym och duschat så nu är det dags att korka upp innan vi ska röra oss mot Platekompaniet för signering och senare konsert. Kanske kommer upp en uppdatering efter konserten men räkna inte med det;) Ta hand om er där hemma i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0