Ryck upp dig, Therese!

Ja, jag har varit dålig på att uppdatera här. Beror lite på att jag konverterat och brännt skivor de senaste dygnen. Min dator blir så seg då tyvärr.. Men nu ska jag skärpa mig.

Har även umgåtts en del med Fredrik, Tiba och Kim. Har varit trevliga dagar. Idag fick man otroligt mycket vårkänslor! Det värmde riktigt i solen. Därför bestämde sig Fredrik, jag och Tiba oss för att köpa glass och sätta oss i hamnen. Underbart!

Tiba och jag pantade även in smycken som vi aldrig använder för att få lite extra pengar. Hon fick runt 3000 för sina och jag fick 550 för mitt. Lite gott med extra pengar. Detta firade vi med pictionary hemma hos Kim och pizza. Jag hade även en liten lässtund där jag läste en bok högt för mina vänner av Ernest Hemingway. Den var faktiskt riktigt bra.. Hann till tredje kapitlet innan de började snarka. Haha!

Nu ska jag läsa Wheel of time och sen sova. Ha de gott!

26 dagar kvar till skivsläpp
28 dagar kvar till Bergenkonserten
31 dagar till Trondheimkonserten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0