Packning o dylikt

Det har varit ganska lugnt på bloggen idag för jag ahr haft det fullt upp med packning och annat. Har taggat upp mig med extra mycket Kaizers idag. Musik och dvd.er.
Imorgon klockan 14.29 går mitt tåg ifrån Motala och tar mig till Oslo. Jag beräknas vara framme 20.41 sen vid 23 åker jag vidare mot Bergen och är framme ungefär vid 7 tiden på onsdagsmorgon. Det lär vara lika jobbigt som det låter, men GUD så värt det det kommer bli! Jag kan fortfarande inte förstå att jag äntligen ska få se mitt älskade Kaizers igen.

Idag släpptes även Våre demoner skivan så snart har jag den i min ägo!
Eftersom jag inte har norskt bredband lär ni inte höra så mycket av mig förrns jag kommer hem på söndagskväll. Det blir alldeles för dyrt.. Ha det gott! Jag lär ha the time of my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0