Magi!

Konserten igår var magisk! Den absolut bästa jag varit på.. Setlistan var ultimat. Såhär såg den ut:

Mr. Kaizer, hans konstanze og meg
Kavaler
Medisin og psykiatri
Fanden hakk i hel
Prosessen
Die polizei
Senor Torpedo
Våre demoner
Den sjette sansen
Du og meg Lou
Sonny
KGB
Apokalyps meg
Ompa til du dör
Under månen




Svettig och riktigt nöjd efter en underbar konsert!

Såhär slut blir man efter en Kaizerskonsert;)
Det filmades en hel del så några klipp kanske kommer ut senare eller när jag kommit hem på söndag.

Kommentarer
Postat av: sändrä

Trevligt , händer för dig under valborg då ? :)

2009-04-30 @ 14:22:14
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/
Postat av: Majken

Hör av dig när du är hemma igen så vi får bestämt hur vi tar oss till Balestrand och allt sånt :)

2009-05-03 @ 17:18:03
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

Nu kräver jag trondheims-rapport för jag är så nyfiken (avundsjuk) så jag vet inte var jag skall göra av mig!!

2009-05-04 @ 11:45:38
Postat av: Majken

Fyy fan för att jag är så jävla liten och inte har fyllt 20 än. Fyy faan säger jag bara!!!

Vi måste förresten bestämma allt kring Balestrand ikväll känns det som så att jag vet för jag går runt och är nervös för att det skiter sig, och det får det bara inte göra!

2009-05-04 @ 14:31:12
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

Ja, jag tycker vi kör på bil. Det skulle kännas skönast faktiskt. Sitter på jobbet nu med min projektrapport och pappa sitter i möte med lite speedwayförare men så fort han är klar med det så skall jag fråga om vi kan ta hans bil. I såna fall kan ju du komma ner hit så du är här Torsdag kväll eller Fredag morgon. Så åker vi till Moss på Fredag och sover där och sen åker vi till Balestrand tidigt Lördag morgon. Det tar ungefär 8 timmar med bil och konserten börjar inte förrän vid tolvslaget men eftersom vi troligtvis måste ta färjan på ett ställe så måste jag kolla de tiderna också.

Sen är frågan om vi inte bara skall ta och sova i bilen? Vi skulle ju kunna ta in på ett vandrarhem eller något i Balestrand om det inte blir för dyrt för det känns onödigt att köra på hotell när det bara kommer gälla för några timmar.

Men det är ju upp till dig också :)



återkommer när jag frågat om bilen! :)

2009-05-04 @ 14:59:48
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

Nej jag har inte heller några problem med att sova i bilen. Dety är ju bara att fälla ner sätena så är det som en säng ^^ Och med tanke på hur trött man är efter en konsert skulle jag kunna sova var som helst. Har släppt idén med att låna bil nu det håller på att diskuteras :)

2009-05-04 @ 16:21:47
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du kolla upp sätt för dig att komma ner till mig på Torsdag sålänge? :) Medan "förhandlingarna" om bilen pågår menar jag ^^

2009-05-04 @ 19:12:37
Postat av: Majken

den var från mej, ja =)

2009-05-04 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0