Jag har velat dö med stil

Krydd carré. Jag säger bara det. Så underbart gott det var att grilla igår! Blev även en hel del pratmakarna innan det var dags att lägga sig. En riktigt trevlig söndag.

Har börjat morgonen med att städa hemma hos Fredrik. Det såg värre ut än i en svinstia. Hämtade även hans utemöbler och ställde fram så har hunnit med att sitta lite i solen också. Nu är jag bara hemma en sväng för att duscha, äta och få min dagliga dos av Kaizers sen ska jag tillbaka för att grilla ännu en gång. Jag älskar att våren har kommit!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, man måste pasa på!

2009-04-06 @ 15:00:47
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sändrä

Okejokej låter bra de :)

Min helg har varit bra den med faktiskt . Lite trött är man dock eftersom jag har jobbat :P Händer ikväll för dig då ?

2009-04-06 @ 15:47:33
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0