Idag bär det av

Nu har jag gått igenom det mesta av min packning och sett till att jag har allt med mig. Det enda som inte ligger nerpackat än är sådant jag ska använda nu på morgonen.

Natten var dock inte speciellt rolig. Jag vaknade stup i kvarten och hade jättesvårt att somna om. Så även fast mitt tåg går vid halv tre så gick jag upp 8. Jag orkade inte försöka sova mer.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag försöka hinna träffa både Fredrik och Tiba innan jag åker. Kommer sakna de något sjukt mycket!

Ahhhh! Jag kan verkligen inte fatta att jag ska få se Kaizers imorgon kväll.. Som jag har längtat. Trodde aldrig den här dagen skulle komma. Dock får ni nog hålla tummarna för att jag inte missar något tåg, då är det kört. Uff, nu blev jag nojig! Wish me luck.

Bild tagen från dagen jag var som lyckligast. 7.e nov -08 efter Nalenkonserten.

Kommentarer
Postat av: Majken

Hahahaha nae?! :D Nu skrattade jag! Hur stor är chansen för nått sånt egentligen?!

Ses i morgon! :D

2009-04-28 @ 09:36:45
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0