Fanden hakk i hel

Jag fullkomligt älskar den låten. Kärlek vid första ögonkastet, eller lyssningen kanske man ska säga.

Sitter framför tv.n och tar välförtjänt igen mig efter att ha cyklat fram och tillbaka till Tiba. Haha, det låter så fånigt men med min extremt usla kondition var det verkligen ett prov på min karaktär. Känner mig på topp för att jag klarade det. Dock med överdrivet mycket flås.

Eftersom jag vaknade 6 imorse är jag död och lär somna vilken sekund som helst, så detta får bli ett godnatt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Majken

Det är helt sinnesjukt hur bra den är. Det är min nya favorit. Det finns rips ute på DMA ifall du 8som jag) vill lyssna på den efter att den tas bort på hemsidan :) Finns också rips på våre demoner och M&P som var ute igår :)

Nu är jag hur spänd som helst inför den sjette sansen. Somjag har längtat. Sitter här och laddar och funderar på om det kan vara värt att stanna uppe tills dom läggs ut?

Läggs dom ut i morgon eftermiddag är det dock liiiite onödigt ;)



Jag har kollat kring den 9e och det billigaste och enklaste blir om vi lyckas få med oss 2 till och bilar upp. Skall vi försöka få med oss en var eller hur tycker du vi skall göra? :)

2009-04-21 @ 22:12:59
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0