Really gone

Ska snart äta ett stooort lass med pannkakor och sen bär det av till Willys för en arbetsintervju.. visst inte lika glamoröst som 3action men a man´s gotta make a livin´ ;) För tillfället sitter jag och njuter av nyfunnen musik med Kaizers. Tack var Linn har jag nu ca 7 nya låtar med dem och Zahls hela album! Jag är överlycklig!! :D

Och på tal om Kaizers så ska jag se dem igen den 7/11 inne på Nalen i Stockholm.. Vet fortfarande inte vem som ska följa med mig men det gör detsamma. Om jag så står där ensam så lär det bli en helt magisk kväll.. Längtaaaar. Bara 58 dagar kvar;) haha
.


"For alt eg vet sprang eg i ring.."
- Kaizers Orchestra - Die polizei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0