Onsdag 24/9

Har precis köpt biljett till Kaizers spelning i Oslo, sentrum scene den 23 oktober! Jag är överlycklig! Oslo here i come.. Ahh jag kan fortfarande inte förstå det. hehe.. Aja nu ska jag sova och drömma underbara drömmar^^ Imorgon blir det att jobba mellan klockan 15.45 och 20.00, skönt med en kort dag. Dock lär det vara extremt mycket folk på grund av löning och allt men det får man ta. Godnatt!


Kaizers ska släppa en liveskiva i LP format och här är det vackra omslaget. Det kommer bara att säljas vid konserttillfällena och har jag pengar är den MIN;)


Sitter och väntar på att det ska bli mat och sen ska jag ner till maxi för att hämta ut min fina blå klänning som har kommit! Muuums.. Ni kan se bilder på den längre ner på sidan om ni är intresserade och nyfikna. Lär nog lägga upp en bild då jag själv bär den inom en snar framtid också.

Ny design! Vad tycker ni? Jag fullkomligt älskar den:)

44 dagar kvar till Kaizers spelar på Nalen i Stockholm, det firar jag med en rad fina bilder!



Gud vad jag älskar det här bandet. Gör mig och er själva en tjänst och lyssna in er på dem..


Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska till Oslo den 23.e oktober för att se en av deras specialshower. Skulle inte tveka om det inte var för bristen av pengar. Får vänta ett tag till tills jag ser om jag får en tillräckligt fin lön den här månaden. Håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej. Visst kan jag göra det:). Det kommer att kost minst 75 kr. Det står mer om det på "designhjälp?" som står höger om bloggen:).

2008-09-24 @ 20:31:19
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0