Onsdag 1/10

Idag har släkten varit här och firat mig på min 20 årsdag. Jag vet, vi är sent ute, men det är faktiskt riiktigt svårt att hitta en dag som funkar för alla. Jag är iallafall nöjd med presenterna jag fick.. 1000 kronor och två fina vinglas från interpresso som jag samlar på. Här är en fin bild på mitt söta kusinbarn Melanie.

Imorgon blir det Linköping för hela slanten. Ska försöka hitta ett par skor som jag kan ha i höst och vintervädret som kommit alltför fort.

Det är idag första Oktober, vilket betyder att jag ska se Kaizers om 23 dagar i Oslo!



"Silence is a voice of an equal choice
Girls sometimes wish that they were boys
And men they blush when the blood rushes too late"

Jag är Kär i Lars, texten har han skrivit:) Han sjunger heelt fantastiskt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0