Torsdag 2/10

Måste ju även idag räkna ner för Kaizers, bara 21 dagar kvar!


Det är torsdag vilket idag betyder att jag, syster och Ida ska åka till Linköping för lite shopping:) Underbart.. Fick ju lite pengar igår så ska nog först o främst inhandla mig ett par skor, som jag kanske sa i gårdagens inlägg? haha minnet är bra men kort.

För ett tag sen fick jag även för mig att mitt ex Thomas är förvånansvärt lik HSM stjärnan Zac Efron.. Jag har hört folk påstå det förr men aldrig direkt tyckt det själv. Aja vad tycker ni?

Hemkommen från Linköping och hittade en jacka, en halsduk o lite underkläder.. Inga skor tyvärr. Men ska ju på stan en sväng imorgon med Malin och Emelie så kanske hittar några då. Aja nu ska jag nanna kudden.. Måste först bara säga tack till alla som röstat på Lars så han är kvar i idol! Se till att fortsätta med det. Måste också fråga, är det bara jag som tycker Jesper ska ut fortare än kvickt? Tydligen inte alltför många eftersom han fortfarnde är kvar. Skärpning Sverige! ;P Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0