Tisdag 21/10

AAh! Det är den 21.e oktober idag, vilket betyder att jag sätter mig på tåget till Oslo om 2 dagar! Det kommer bli så otroligt underbart.. tror även ni få som läser min blogg blir lite lättade över att jag snart slutar tjata så mycket om min resa dit. He-he! Men icke att förglömma så ska jag ju även se Kaizers den 7.e i Stockholm. Så ni får stå ut med lite tjat framöver iaf..

Kaizers spelade covern "On the road again" imorse i norsk radio, och här får ni videoklippet från det. Själv får jag otroliga rysningar över hela kroppen när jag lyssnar på den här låten. Lyssna själva och säg vad ni tycker.

Guuuud vad jag längtar. Det pirrar så mycket i kroppen att det gör ont! haha. Snart är jag där och jag kan inte fatta det! 2 dagar..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Therese. Jag har nu gjort ett inlägg där jag beskriver hur jag gör för att bara färglägga ett visst område. Är det nåt mer så fråga på!

Lycka till!

2008-10-21 @ 22:25:50
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha det gör inget. Du kan fråga och fråga jag kommer försöka svara så bra på allt. Jag la till ett till alternativ på inlägget om just det. Där jag visar på engelska.

2008-10-22 @ 08:47:29
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0