Söndag 5/10

Igår var jag och bowlade med Emelie, Victor, Jeanette, Lina och hennes nya kille från Örebro. Har glömt hans namn redan.. Vilket tyder på att han inte var nån direkt tjomme att minnas, haha! Väldigt tyst och tråkig. Jag vann tyvärr inte igår och ödar inte mer tid på att skriva om det.

Efter det åkte jag, Emelie och Victor och köpte pizza på champs. En tropicana med sås tog jag.. Så otroligt mumsigt! För er som inte vet så är det en pizza med banan och ananas på. Vi avnjöt dem hemma hos Emelie, tittandes på stjärnor på is. Långtråkigt program det där!

Vi bestämde oss senare för att spela TP istället, vilket jag vann! Muhahaha.. Dock körde vi flera gånger och kan inte skryta med att jag vann alla tyvärr. Men men, man kan ju inte alltid vara på topp;)

Och det är endast 18 dagar kvar tills jag åker till Oslo för att se mina absoluta favoriter Kaizers för 7.e gången! Tiden går faktiskt snabbare än jag först trodde att den skulle göra.. Snart, snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0