Måndag 6/10

Kom hem från jobbet för ett par timmar sen. Jisses sicket folk det finns, måste jag bara säga, haha! En äldre vääldigt onykter man kom in idag och sjöng "i love you" till mig. Haha, och inte ville han gå därifrån heller, så han stod kvar i butiken och sjöng för full hals i närmare en timma.

Senare kom en även en kvinna in och ville köpa 10 pack tvättmedel, men då det är extrapris just nu får man bara köpa 5. Jag förklarar detta för henne och hon kontrar med att hon ska komma tillbaka senare och köpa 5 till, vilket man inte heller får göra. Erbjudandet gäller 5/ hushåll/ vecka.. Tror ni inte hon kommer in senare iklädd solglasögon och vill handla 5 iallafall. Haha! Det som är ännu roligare är att det var mörkt ute, då klockan var närmare 8. Otroligt underhållande var det åtminstone..

Nu har jag precis kommit hem från Borensberg, där jag hämtat min syster hos hennes pojkvän. Ska gå ner och joina henne framför tv.n en stund innan det är dags att sova. Så ni får ha de så gott, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0