lördag 11/10

Igår, fredag, träffade jag Tora för första gången på riktigt länge. Vi gick först till Med eller utan för varsin nachotallrik, sen vidare till Hugo för en cafe melange. Tjocka är vi! Vid åtta tiden drog vi oss till Markus som fyllde 20 och firade detta med en fest. Det var jätteroligt att träffa så många ansikten från lågstadiet, folk man inte pratat med sen man var 11 år. Lyckat!

Sen var det Hugo som gällde. Och måste nog säga att det var den roligaste kvällen på länge. Massvis med gamla och nya ansikten, dans och en aning blött;P Till sist hamnade vi hemma hos Fredrik där vi kollade på konsertdvd.er med Gyllene tider och Guns n roses. Vilken blandning.

Klockan 6 var jag hemma och nannade kudden. Fler såna kvällar, ja tack!

Kan inte säga att jag vaknade för alltför längesen, men har redan duschat och gjort mig iordning för dagens äventyr. Mamma har dragit ut så pappa passar på att ha en killkväll här hemma med fotboll, poker och pizza. Sitter runt 15 pratglada pojkar där nere, så jag ska snart ner och joina dem en stund.

Ska väl senare utåt med syster, vart vet ingen. Det är sånt som märks.. Skriver imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0