Fredag 3/10

Äntligen är det Fredag igen!
Ska snart göra mig iordning för att möta Emelie på stan. Malin kunde tyvärr inte följa med då hon skulle jobba. Riktigt synd tycker jag då vi nästan aldrig ses längre..
Senare vid 18.25 om man ska vara exakt kommer Hansson med Bussen från Vadstena. Då ska vi först äta lite gott på Hugo och sen se Patrik 1,5 på bio. Den verkar riktigt rolig så ska bli en intressant upplevelse.. Hansson flyttar ju till London på måndag så det här funkar som hans avsked, hehe! Hoppas att jag kan skramla ihop lite pengar och hälsa på honom nån gång under vintermånaderna. Har alltid velat uppleva London och nu har jag en otrolig möjlighet att göra det riktigt billigt.


Måste även passa på och varna för Basiron! Den har totalt förstört min hud i ansiktet för tillfället.. Jag är helt rödfläckig, torr och svullen. Det gör riktigt ont och är ingen vacker syn. Hoppas det blir bättre snart, lär använda väldigt mycket återfuktande den här helgen;P Återkommer med hur det fortlöper..

Och idag är det bara 20 dagar kvar till Kaizers spelning i Oslo! Detta firar jag med extra mycket bilder, som ni kanske redan märkt längre upp i inlägget. haha!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Bara 20 dagar kvar till jag gör min 7:e konsert! :)



Heja Kaizers!

2008-10-05 @ 13:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0