Söndag 16/11

Han strakk ut ei hjelpende hånd
Lekte Gud, sa at evig liv var tatt hånd om

Jag höll på att ha ihjäl min dator. Jag hade endast 52mb minne kvar på datorn, några dagar till och den hade kraschat. Nu har jag funnit svaret till varför min dator har varit så seg. Så idag har jag roat mig med att diskrensa, defragmentera och omformatera min kära dator. Den är som ny, wips va fort allt går nu:) Dock förstörde den mina omkonverterade filer från nalenkonserten. Det var allt bra tur att jag sparade dubbelt;P

Älskar den här bilden.. Känns som att här börjar historien om Kaizers. 

Kommentarer
Postat av: Majken

åh! vart rusan har du hittat den bilden! Helt jävla underbar! Vilken mysig känsla jag fick i kroppen när jag såg den =)



Hittade den på någon tysk hemsida och har den som sms-signal =) Kan skicka den till dej på msn!

2008-11-17 @ 14:03:40
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0