Retsamma Geir

Pratar med Kristina om hennes resa till Berlin förra helgen och Kaizerskonserten. Haha, snakka om härliga detaljer:) Hon skulle ringa mig under Dieter Meyer men så började det hoppa i högtalaren på grund av det, och då säger Geir till henne "No one would´ve answered anyway.." Haha! Kan man annat än älska Geir?

Och tydligen är han inte lika kung på att dansa utanför scen som på,. Hehe, Majken i sommar är det du och jag som lär honom våra moves;)  

Som sagt, han är iallafall kung på dans on stage, haha!

Kommentarer
Postat av: Kristina "hackkycklingen" Kaizer

Måste bara försvara Hellraizer lite här, att han snackade med sin kompis på dansgolvet så då kanske han inte ville shaka loss lika mycket som vi vet han kan :P Fast han skulle nog fortfarande behöva en lektion av er!

2008-11-27 @ 21:25:07
URL: http://jaghartyvärringenblogg.se
Postat av: Therese

haha oki^^ du får allt ta och fixa en blogg kristina:)

Eller så kanske det är vi som behöver en lektion av honom;)

2008-11-27 @ 21:46:16
Postat av: Majken

vi skall lära honom allt vi kan!!

(vilket nog kommer gå ganska fort sett till mina kunskaper...)

:D

2008-11-27 @ 23:32:57
Postat av: Mari

Weey, Min film! Kult at du brukte den! =D

2008-11-30 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0