Måndag 17/11

Eg får aldri tilbake alt det som var
Det blei som du fortalte
Alt blei som du sa
Nå ser du meg aldri igjen
og du var aldri min
men eg er for alltid din

Som ni alla säkert vet vid det här laget blir det en "Kaizertour" i sommar och jag har bestämt mig för att införskaffa mig en liten vän som ska hjälpa mig att mer än minnas den. Efter mycket övervägande har jag kommit fram till att min nya vän heter Sony DCR-DVD115. Det får bli den då den är i min prisklass och spelar in 5.1 ljud.. För det är ju ändå ljudet som är värt mest!

Å Sonny, du er min egen Sonny
(Försök ignorera att det står Nikon på Terjes kamera, haha)

Kommentarer
Postat av: Majken

Du tar din sony, jag tar min canon!

2008-11-19 @ 11:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0