Enden av november

Införskaffade mig en chokladkalender idag, ett absolut måste varje år. Älskar traditioner och jag blir aldrig för gammal;)


Börjar bli dags att tänka på refrängen här hemma.. Jag bara måste flytta härifrån snart. Märker mer och mer hur mycker vi går på varandras tår här hemma och nyss när jag nämnde för mamma om mina och Majkens planer för sommaren sa hon: "Ska du inte göra något med ditt liv mer än att gå på tusentals konserter. Vill du inte skaffa ett bra arbete och flytta istället?"

Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag försökte förklara för henne att jag förgyller mitt liv genom att göra saker jag älskar att göra, och Kaizers har en stor del i det. Sen sa jag att jag flyttar så fort jag gjort klart mina studier (för jag har inte tid med mer arbete än mitt deltidsarbete på Willys och det finns knappt inget bättre heller). Därför kära mamma får du stå ut med mig tills efter sommaren då jag flyttar till Oslo. Hoppas du kan stå ut så länge;)

Nu ska jag se på Medium.

Kommentarer
Postat av: Anniizz

Jag tycker också om chokladkalendern.

2008-11-27 @ 21:40:52
URL: http://dicembergirl.blogg.se/
Postat av: Majken

Jag flyttar till oslo hösten 2010!

2008-11-27 @ 23:31:56
Postat av: Majken

alla tavlor kommer vara av kaizer stuk och jag får se om jag säljer någon :) kan mycket väl bli så och då är du överst på listan!

2008-11-27 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0