Allmänt tjat.

Så var ännu en dag till ända. Var precis ute med Molly och var bara tvungen att ta ett kort på sötnöten. Dock är hon otroligt svår att fånga på bild då hon nästan aldrig kan sitta still och posa för kameran, haha. Jag har inte den bästa kameran så om objektet inte står still blir det bara en suddig massa av allt.. Så precis innan vi gick in tvingade jag henne att sitta stilla för att ta en bild. Ser nästan ut som hon frågar mig om hon inte får komma in, hehe stackars liten som blir utsatt för sin mattes envishet.

Och nu är min lilla present/julklapp äntligen ivägskickad! Får hoppas den kommer fram och är i gott skick när den gör det.. Och så håller jag tummarna för att den som får den blir glad. Såhär vackert inslaget blev det (är faktiskt lite stolt då mina paket annars brukar se ut som ett världskrig):

Kommentarer
Postat av: Majken

naaah vilken gullis!!!

2008-11-25 @ 11:24:02
Postat av: Majken

om du sätter framför nått så blir det understruket i kommentaren :)

2008-11-25 @ 11:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0