Torsdag

Igår var riktigt rolig.. Först minigolf med Johan som jag vann överlägset^^ han slog 57 slag medans ja vann på 48;P haha stolt som en tupp!

Sedan fick jag för mig att åka till onsdagsklubben och har bara 20 min på mig innan de börjar betala.. så åker hem fort som attan, byter kläder och tigger skjuts av pappa som kör som vinden.. exakt 21.00 står jag i porten och snäll som Medde e slipper jag betala:) Springer upp på toan och sminkar mig haha..

Det blev en del drinkar och härliga svängomer på dansgolvet tillsammans med Tora och syster. Dock förstördes mitt humör lite av en ilsken liten kvinna som fått för många öl i sig tror ja.. Men det blev snabbt bättre då jag träffade Graan igen på första gången på 2 år eller nåt! Vi satt och snackade en massa goda minnen tills hugo stängde. Då bestämde sig Graan för att ha efterfest och såklart var man bjuden!

Graan, jag, Martin, Kristoffer och nån tjej som jag tror hette Tilda drack fina drinkar och åt pasta med köttbullar ända inpå småtimmarna.. Roligaste igår dock var när vi gav Tilda pasta som varit i slasken. Hon var så otroligt jobbig den tjejen och vi råkade hälla ut all pasta i slasken,. Graan ville inte låta pastan gå till spillo så han gav de till henne^^ hahaha

Idag har dock varit ett helvete.. känner mig fortfarande full konstigt nog. Har inte gjort annat än sovit, druckit vatten och ätit chips.. haha så illa! Ska dock åka till stranden och ta mig ett dopp med pojken snart så får hoppas att det kalla vattnet piggar upp mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0