Nytt år, ny Therese

Ja snart är det början på ett nytt år och då tänkte jag att det var dags för en ny Therese också! Så jag har idag klippt och färgat mitt hår.. Lägger nog ut en bild imorgon så att ni får se resultatet.. Kan för säkerhets skull varna känsliga tittare, Det är KORT! :) Efter att jag slitit av mig hälften av håret pga att jag aldrig kan klura ut trashmeningen så var det ett måste,. haha! Jag vill verkligen vinna så att jag kan få den där Gnom skivan!!!! Därför behöver jag inte ens vinna första priset.. Får jag en Gnom skiva och en 250% LP (som är tröstpriset. Dock står det inte om det bara är 2.an som får det) så är jag i himlen..

Kommentarer
Postat av: Majken

Om jag är en av vinnarna skall du få 250% LPn, eftersom jag köpte den i Stockholm :)

Kan inte heller klura ut den! Såg att du hade mejlat men har inte hunnit gå igenom det. Måste göra det snart.. Blir stressad...

Jag är skitnyfiken! :D

2008-12-28 @ 23:11:48
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

ko igen med den här bilden nu, jag är nyfiken! :D

2008-12-29 @ 12:54:44
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0