Notis

Money, money, money, must be funny, in a rich man´s world..

Men inte alls lika roligt i en fattig flickas värld. Idag fick jag lite panik över min pengasituation.. Jag har köpt julklappar för mer än jag tänkt mig och lär få leva på knäckebröd resten av månaden. Samtidigt som Willys dragit ner på folk så jag har inte blivit inringd en enda dag den här månaden so far. Ser ut som jag får leva fattigt ett tag framöver..

Men såhär i juletider håller jag ändå humöret uppe. Bara vänta och se hur paniken lär växa efter jul. För vad som än händer lär jag ALDRIG nalla pengar från Kaizerskontot!


Kommentarer
Postat av: Majken

nej dom pengarna låter du bli!!

;)

2008-12-10 @ 20:02:17
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0