Katastrof!

Min top 20 lista är bara top 19!! När jag kollade på Majkens lista, fick jag världens konstigaste känsla i magen när medisin & psykiatri spelades. Jag visste att jag bestämt mig för att ha med den på min top 20 men kom inte ihåg om jag klistrade in den i filmen. Och mycket riktigt, Medisin & psykiatri är inte med.. Jag orkar inte göra om filmen bara för detta så ni får helt enkelt nöja er med detta klipp av hela Medisin. Klippet är btw från Nalenkonserten den 7.e november - 08 :)Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Majken

Haha söt du är :) ungefär en sånn känsla jag fick när jag höll på att glömma sorti.

2008-12-03 @ 18:41:52
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

haha ja ^^ men det är ju såna där låtar som man tycker jättemycket om, men för mej känns dom för populära för att ha som favoriter.. typ. ^^

2008-12-03 @ 19:07:11
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0