JAAAAA!!

Äntligen har jag löst Trashmeningen!!! Nu ska jag bara komma på bästa fortsättningen så är Gnomskivan min:D Såklart vill jag ha allt det andra också men orkar inte räkna upp allt så nämner det viktigaste;)

Och när jag kom hem idag på lunchen väntade ett underbart paket på mig!! Det var Majken som varit i farten och skickat en dvd med alla klipp hon spelat in från Kaizers konserter det här året. Den är helt underbar!! Jag älskar den! Tack.

Kärlek till klippet från Dekk bord, Union scene! <3 Ryser..

Nu måste jag iväg till stan för en fika med syster och Tora och sen ska jag ägna resten av kvällen till den här dvd.n! Det jag sett hittills är helt otroligt fantastiskt. Jag kan inte säga det nog. Majken, tusen tack! :)

Kommentarer
Postat av: Majken

ja! Dekk bord från drammen är min favorit också! :D

Nu skall vi fan ta hem det här alltså! Du och jag!

2008-12-30 @ 18:43:24
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0