Helgen i korthet

Äntligen kan jag använda min dator igen och därför är det hög tid att jag uppdaterar bloggen om helgens händelser.

I lördags följde jag med Emelie till Skänninge där hennes pojkväns band spelade. Det var absolut INTE min stil, men vissa saker får man stå ut med som vän. Här får ni ett lite klipp:


Efteråt åkte vi tillbaka till Motala där vi kollade på mina farbröder som spelade i hamnen, dock har jag inget klipp från det vilket är synd då det var mycket bättre ;)
Vi gick även förbi och åt baugetter på Med eller utan där min syster fått arbete och senare dansade vi natten lång på Hugo. Det slutade med att jag gick hem, vilket jag aldrig mer vill göra om i så höga klackar. Smärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0