Dröm hardt

Efter en timme i centrum här i Motala bestämde sig jag och Emelie för att stadens utbud inte var tillräckligt, så vi åkte till Linköping. Jag köpte mig en jättefin oversize vit skjorta och så åt vi på mitt absoluta favoritställe Chili.. Jag är så mätt att jag knappt kan stå upp.

Hemresan var dock riktigt lång och stundtals läskig. Mellan Linköping och Fornåsa åkte vi i ca 40-50km/h på grund av det hala underlaget och tjock dimma. Man såg verkligen ingenting! Sen fick vi stå i kö vid Fornåsa i 30 minuter för att det skett en olycka. Och efter det, enda fram till Motala, åkte vi i en milslång kö som inte gick fortare än 20-30 km/h. Även fast vi körde så sakta sladda vi till rejält flera gånger. Uff! Det tog oss 1½timme att åka hem, en sträcka som annars bara tar 30 minuter.


Og eg forstår at du spør
Var dette livet,var dette alt

Kommentarer
Postat av: Liene

LÄskigt när det är så halt ute på vägarna.

KUl at du bor där nära MOtala! Jag har bott utanför Vadstena om du vet var det ligger=)

2008-12-05 @ 15:57:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0