Ändra reglerna!

Man måste ändra reglerna i körslaget ,och idol med för den delen! Man borde få rösta på den man vill ska åka ut.. Ikväll åkte Team Timo ut och jag tror att han gjorde det för att folk var säkra på att han skulle gå vidare. Hans kör har varit klart bäst! Det var även ett stort misstag att de nämnde vilka två körer som fått minst röster igår.. Det gjorde att folk tokröstade på dem. Nej jag kräver en ändring!

Nu ska jag lugna ner mig framför sagan om ringen. Gud vad jag älskar dem filmerna!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kunde inte hålla med mer! Stackars Timo :( Hur går det med meningen? Jag är snart flintis så mycket som jag sliter mitt hår...

2008-12-28 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0