Förvirrad.nu

Jag måste be om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag.. Mest till mig själv då det bara är jag och några få besökare per dag som läser min blogg. Jag har iaf inte haft något intressant att skriva, då det som hänt på sista tiden inte är något jag vill lägga upp här. Men allt har börjat vända nu så ska försöka komma igång att skriva igen.

Idag ska jag iaf trotsa vädret och gå ut.. Igår hade jag vänner-maraton hela dagen. Jag Älskar vänner, men idag ska jag umgås med riktiga av kött och blod^^ Ska till Hugo sen och umgås med Emelie, fika eller äta middag.. Vi får se vad vi känne för. Ska även försöka träffa pojken lite och trösta honom för att han fått stå ute i regnet och kylan hela dagen och arbetat.

Sen ska jag leka frisör på syster igen.. Hon har fått hem nytt löshår så jag lär ha att göra i några timmar. Jippi!..not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0