Shake it off

Snacka om influensa jag har dragit på mig. Det känns som lungorna ska sprängas! Har världens träligaste rethosta samt hög feber. Blanda detta med en enorm tristess av att sitta hemma ensam dagar som dessa. Sommaren verkar ha kommit på allvar och alla skriver om det och lägger upp härliga bilder på när dem solar och grillar. Buhuhu! Jag mår inte direkt bättre av denna avundsjuka.. Jag har försökt ta tag och göra saker här hemma men så fort jag anstränger mig så håller jag på att tuppa av.

Suck! Jag som inte varit sjuk på år och dar, så måste jag bli det nu. Men jag ska inte vara bitter. Jag ska dricka min femtioelfte kopp te med honung och snällt ligga inne och bli frisk! Ikväll är det ju äntligen dags för Eurovision semifinal 1! Åtminstone något att vara glad över.. Haha, det lät lite bittert, men men.

Bjuder på lite mobilbilder jag tog förra helgen inne på tropicarium.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0