Let´s Make it go away

Mår betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår. Jag börjar se ett slut på detta elände och det var på tiden! På lördag är det bröllop som gäller och då måste jag må tiptop, eller åtminstone tillräckligt för att orka sminka bruden(min kära kusin Angelica). Men går kurvan stadigt uppåt nu så ska det gå galant.

Tog mig ork till att sminka mig idag till och med. Man mår konstigt nog bättre när man får piffa upp sig lite.

Fick bli lite blågrön makeup. Då jag tog kortet på toaletten suddades färgerna ut av det gula ljuset.. Jag får komma ihåg att fotografera i dagsljus vid ett fönster i fortsättningen om ni ska få en riktig bild av hur det ser ut.

Måste åka och köpa kläder till bröllopet nu.. Rättare sagt, hoppas på att jag hittar något jag kan köpa. Magnus är naturligtvis försenad hem så jag får åka själv och kolla. I värsta fall får vi kolla i Motala imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0