En liten snabb en

Tänkte slänga in en bild på min nya skinnjacka jag köpte förra torsdagen när Nelly var här. Jag lovade ju att slänga in lite bilder på mina köp från den shoppingrundan i fredags och tyvärr höll jag ju inte det. Det har varit för fint väder när jag väl inte har jobbat så då har datorn fått stå och damma.



Jag verkligen älskar den! Kul med lite färg och förhoppningsvis kommer inte speciellt många andra ha en likadan..

Nu ska jag ta med mig en kall öl ut i solen och njuta av min lediga dag. Imorgon och hela helgen väntar mer jobb igen. Livet är för bra ibland! :)


Kommentarer
Postat av: faderen

Unnar dig allt gott min tös ;)

2012-05-03 @ 12:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0