Tidsinställt inlägg

Tänkte testa detta med att tidsinställa ett inlägg - får se om jag lyckas. Så jag säger godmorgon på er alla och hoppas på att det faktiskt är morgon när ni ser detta.

Bjuder på en liten lista såhär på morgonkvisten. Listan hittade jag hos Amanda.

10 saker jag tycker om:
Att älska & och att känna sig älskad
Vårtecken
Drömmar som uppfylls
Unoturneringar
Långa promenader med trevligt sällskap
Att vakna upp bredvid världens finaste kille
Sommarkvällar
Positiva människor
Sushi
Spontanitet

9 saker jag tycker mindre om:
Sömnlöshet
Att glömma bort sin tvättid och inse att tvättstugan är upptagen x antal dagar framåt.
Att förlora
Särskrivningar
Negativa människor
Folk som inte tillåter alla att ha sin egen åsikt
Snöslask, halka & kyla
Att jag inte tränat sen i fredags
Att alla vänner bor så långt bort

8 bloggar jag läser:
Kreativ inredning
Eva Lillhannus
Angelica Blick
Linda Hallberg
Ida
Amy
Lina Flodin
Johanna Fåglund



7 saker jag vill göra i framtiden:
Flytta till hus
Resa till Dubai, Singapore, Vietnam, Las Vegas, Sydafrika med mera, med mera.
Skaffa familj
Fira min och Magnus 60 års bröllopsdag ;)
Hoppa fallskärm
Se Eurovision song contest på plats
Lära mig att ta bättre fotografier

6 böcker jag tycker om:
Sagan om drakens återkomst serien av Robert Jordan
Änglar och demoner av Dan Brown
Twilight serien av Stephenie Meyer
Sagan om ringen triologin av JRR Tolkien
En komikers uppväxt av Jonas Gardell
I cirkelns mitt av Dan Brown



5 saker jag är rädd för:
Att förlora någon jag håller kär
Att bli bortglömd
Drabbas utav vägglöss
Att jag ska vara infertil
Att sluta drömma

4 ord som beskriver mig:
Positiv
Envis
Kär
Speciell

3 saker jag ser fram emot:
Kaizers på fredag
Renovera köket
Resa till Dubai



2 snygga killar:
Magnus Sjöholm
Farsan;)

1 bra låt:
Loreen - Euphoria!

Haha, detta var lite småroligt. Tog dock ett tag så kan rekommendera detta för er som har lite tid över och inte vet hur ni ska spendera den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0