Oh sunny day

Våren fortsätter. Idag, och hela helgen har det varit extremt fint väder. Dock med varierande temperaturer, idag är det faktiskt ganska kallt ute tyvärr. Och vissa påstår att det ska bli snö till helgen!? Det hoppas jag inte.. Nu är jag ju inställd på vår och sommar. Får hålla alla tummar och tår vi har.

Idag fick jag samtalet jag väntat på. 6 april börjar jag på Kolmården! Fasiken vad kul det ska bli, ursäkta språket, men jag kan inte hejda mig! Det är ju verkligen en dröm som går i uppfyllelse att få arbeta där. Och för er som nu tror att jag ska arbeta med delfiner så är ju detta inte helt sant. Jag ska arbeta inom restaurang, till att börja med på restaurang Safari.



Sitter och redigerar lite bilder från helgen. För er som vill veta så blev det inga bilder värda att publicera här från sminksessionen häromdagen. Får bli ett nytt försök någon annan dag.

Bilden i inlägget är tagen i bilen påväg mot Motala i fredags.


Kommentarer
Postat av: ida

Va kul med jobbet, är de ett sommarjobb? :)

2012-03-26 @ 20:34:25
URL: http://iiiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0