Lite smått och gott

Jag har inte haft tid, eller kanske snarare,inte tagit mig tid till att redigera några bilder idag heller. Jag har inte haft någon lust att sitta vid datorn något nämnvärt. Det är ju nästintill sommar ute idag, riktigt varmt och skönt! Så idag har jag solat. Så underbart. Man är ju dock fortfarande blek som ett lakan men förhoppningsvis fortsätter det fina vädret.

En annan grej som är värd att fira är att Sipan har fått lämna Big Brother huset. Jag har knappt förstått att jag har orkat kolla dem senaste dagarna på grund av stämningen i programmet. Sådan extrem mobbning. Hanna R och Marcel måste också sluta mobbas och vara allmänt tjuriga annars hoppas jag Big Brother slänger ut dem också.

Anyway, vill egentligen inte nämna BB här men just detta var värt att nämnas tyckte jag. Bra att produktionen tog tag i detta, det ska inte vara okej att mobbas. Usch!

Imorgon blir det Motala. Micke fyllde 25 igår så det ska firas med dunder och brak imorgon. Ska bli kul med fest, det var ett bra tag sen. Vi stannar även resten av helgen så om någon i Motala vill träffas får ni höra av er.

Nu ska jag sätta mig med min bok - The gathering storm. Så otroligt underbart att äntligen få läsa fortsättningen på sagan om drakens återkomst-serien. Dock måste jag ju läsa på engelska då man kommit fram till att inte översätta dessa tre sista böcker. Konstigt att man slutar efter att ha översatt dem andra 22.

Men men, jag bara måste veta hur det slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0